divendres, 16 de desembre del 2011

Qui ha dit que la tardor no pot ser verda?


Ja fa una pila de dies que vaig fer aquesta fotografia, i des d'aleshores que penso que l'he de penjar al bloc. És una fotografia de prinicipis de Novembre o finals d'Octubre i al fer-la no vaig ser conscient de tots els colors que hi veig ara. Va ser a l'arribar a casa i passar-la a l'ordinador que ho vaig veure.

Era els dies que plovia a tort i a dret, havia plogut molt i seguiria plovent. I tanta aigua havia de notar-se!

Segurament no és la imatge més maca que tenim de l'Hort, però m'agrada. Potser és el verd tan viu amb la terra mollada de fons. Potser és tan de verd en una estació de l'any de la que n'esperem colors més càlids. Potser és el toc del Fran caminant amb la mà a la butxaca i la motxilla mig caiguda. Tan se val, el cas és que m'agrada i la volia compartir.

Ara l'Hort ja torna a estar ben canviat, de fet probablement fa més goig. I és que si hi vas cada setmana no te n'adones, però és un espai totalment dinàmic. El que hem vist avui ja no ho tornarem a veure, i el que veurem demà no ho haurem vist mai igual.

Salut i aixada!
 ............................................................................................................................

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada